Nu šodien akal nekā jauna, visa diena pagāja tik slaistoties, speciāli paņēmu lidzi dačiku, domāju pastrādāšu, kurš tev deva, visu dienu tik noslinkoju laiskojoties piemājas dārzā. 🙂

Tagad tāds sentimentāls romantisko filmu vakars, ar uzkodām. Kā man patīk šādi filmu vakari pa reizītei. Tad tā forši pēc tam, esi uzlādējies ar filmas enerģiju. 🙂

O bāc, rīt Borderrock fests, bet es netiek 😦 Tā man vislielākā škrobe šonedēļ. Parasti tik forši izfanojāmies pa visiem festiņiem,bet tagad, kā Līga aizbrauca uz Japānu pastrādāt pie šķībazainajiem (bet nedomājiet, ka es rasiste, tas tā teiciens man tāds! 😉 ) tā viss, izklaidēm gals 😦

Varbūt paveiksies un tomēr pēdējā mirklī atradīšu kompāniju, bet diez vai. Labi cerēsim uz veiksmi 🙂

2 komentāri

  1. “bet nedomājiet, ka es rasiste, tas tā teiciens man tāds”

    Ilvariņš un rasiste?

  2. Nu es tak sak ka nē! 😉 Pati mēnesi dzīvoju kopā ar cittautiešiem 😉 Bija forši 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Komentēt